Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

SUMPAH ! aku tak percaya =='
Saturday, December 17, 2011 | 1:49 PM | 0 comments
hye peeps! hari ni aku nak story pasal pemain badminton negara tuh :))


SUMPAH ! aku langsung tak percaya macam mana dia boleh kalah. aku tak sangka pula dia boleh kalah dengan pemain China tu [Chen Long]. aku semangat sangat nak tengok dia main. tuptaptuptap! dia kalah pula. #jangan salahkan aku yang tengok pula eh!
time main tu, sengit gila la. walaaaweehh! 

first game dorang main 21-16 [Chen Long yang menang oke?]
second game dorang main tu 16-21 [Lee Chong Wei menang]

third game tu. aku excited giler tengok dorang main. #tengok kat TV je eh? macam tengok live pula cerita aku ne. oke, aku sambung. oleh sebab terlalu semangat, sampai berteriak-teriak aku kat rumah ni. excited sangat sampai aku tak peduli dah yang aku ni ada jiran. aku menanti dengan penuh kesabaran. siap sanggup belapar pula tuh. tiba-tiba, dah 20-18 dah [ time tu Chen yang 20 tuh]. dalam masa tak sampai 1 minit. dah 21 dah! nak tau sebab apa? Lee Chong Wei salah pukul! dia dah bagi chance dengan Chen macam tu? senang-senang Chen dapat mata. time tu, muka Chong Wei tak dapat di ungkap dengan kata-kata. penuh kesedihan babe. 

reaksi Chen Long? muka dia penuh semangat. # siapa yang tak bangga menang babe! lawan Chong Wei pula tuh. agiooo! ntah dia baling racket dia ka tak. aku pun tak tau. cuma sekarang aku betuil-betul tak boleh terima hakikat. nasib baik hari tu Chong Wei menang lawan Taufik. kalau tak, putih mata la pula Malaysia.

# okie dokkie. truly, aku furst sangat-sangat. tu la aku conteng kat diary online ne. penuh pengharapan dah aku tadi harap dia menang. sory for wasting your time reading this. THANKS ALL! 

[ aku masih hampa dengan kekalahan itu]


Older Post | Newer Post