Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

wordless WEDNESDAY =="
Wednesday, January 11, 2012 | 8:45 PM | 0 comments




:82: Assalamualaikum n Salam Sejahtera :82:

syukur Ahamdullilah kerana pada hari ini aku masih diberikan peluang untuk bernafas. hari ini adalah hari yang paling boringggg untuk 2012 oke. tak tau nak buat apa :p: plan nak pergi bandar hari ne cancel sebab parents tak bagi. sungguh aku kecewa :a:

tadi 10 kali Capital S called aku :24: . tapi satu called dia takda yang aku sempat jawab. al-maklum la phone silent. agak hampa juga tak dapat sambut dia called. :30: nway, sory.

pagi tadi aku tengok video pasal seorang perempuan yang cakap perempuan yang masih ada dara ne kolot. walaweehhhhh! kau befikir guna otak ka lutut ne? tak pena pula aku jumpa perempuan yang cakap macam kau tu. agak-agak la weh. :30: mesti kau tuh dah takda dara kan? even bukan aku yang ada kat depan mata kau masa kau cakap pasal tuh, aku pun sakit hati dengar. kau dah menjatuhkan maruah kau sendiri la. kau tak fikir ka baik buruknya kau cakap benda tuh? seriously, maybe kau ne gila :131: :66: maybe like this. macam orang baru habis minum arak tuh. mabuk dan tengah khayal rain
:30: fikir dlu sebelum bercakap ya kawan (:

terpaksa lah tunggu Capital S call pukul 11 ne. terpaksa stay up pula malam ne. takpalah :face8: salah aku juga bagi silent phone.

:h: BOY, cepat-cepat la kamu habis aktiviti tuh. mengantuk sudah aku ne.



Older Post | Newer Post