Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

Question mark -,-
Thursday, February 2, 2012 | 1:42 AM | 0 comments

Peace be upon to you :100:


fuhhhhhhhhhhhhhhh :face56: belogg aku dah penuh habuk dah. baru ada mood nak update :25:

today, entry ku pasal :s: . it means pasal tanda soal. sebenarnya, aku tak tahu nak letak tajuk enntry ne apa. so, aku letak ja la macam tuh.

we go to my 'potpet' now. sampai sekarang aku masih tertanya-tanya dengan diri aku sendiri. masih waras kah aku? adakah tindakan yang aku lakukan ini akan membuahkan hasil? adakah aku akan lebih berfikiran matang kelak? aku berfikir dan terus berfikir apakah nasib hidup aku kelak. hari demi hari, usia aku semakin meningkat dan itu menunjukkan yang aku akan meningkat dewasa. tapi, akankah aku berfikir dengan lebih rasional apabila umur ku semakin meningkat dewasa?

hari demi hari, hidup aku semakin banyak cabaran. dan semua cabaran dan dugaan di dunia ini membuatkan aku lebih dewasa. mungkin semua itu ujian daripada Allah untuk melihat ku menjadi seorang yang lebih tabah pada masa akan datang. mungkin satu hari nanti, semua cabaran ini akan bertukar menjadi satu kejayaan kelak :29:

aku menerima banyak nasihat daripada ramai orang. setiap nasihat yang mereka berikan kepada aku membawa makna positif. :22: takkanLAHnakBAGInegatifKOT! dan aku perlu terus kekal hidup dah bersemangat untuk orang-orang yang aku sayang. mereka juga akan menjadi inspirasi dalam hidup aku dan pembakar semangat aku untuk terus go on with life.


:48: FIGHT FOR IT :48:


:n: tadi Capital S called aku guna public phone. SUMPAH, aku happy :h:

Labels: ,


Older Post | Newer Post