Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

22 March 2012 ♥
Friday, April 13, 2012 | 9:01 PM | 0 comments

Peace be upon to you all ^__^

Actually, saya update belogg ne sebab boring. Biasa laa, penanam anggur di rumah macam aku ni tiada kerja sudah. Tambah lemak, bagi habis beras, hambur rumah and so on. Itu jaa la boleh di buat hari-hari. Actually, tak pasti mau tulis apa. Tapi gatal juga tangan ni mau menaip. Heheww. Memang begini kalau tiada kerja. Tempat meluah laa juga ini sii belog jelek nee. Hehewww.

Oke oke oke. Sudah laa itu merepek terus. Memang kalau bosan itu jaa boleh di buat. And start my entry. Nampak kaa tarikh di atas tuuu. Itu tarikh kami datang beramai-ramai pergi Lahad Datu untuk mengambil keputusan SPM. Cehhh, skema pulaa. Sebenarnya we stay for 2 days and 1 night [English pulokkk]. Sepanjang hari tuu macam-macam benda lucu yang jadi. Actually aku dengan Juma pun tak sure mau stay sana. Last2 terstay juga kami. Hehewww :D Pinjam baju orang laa jawab nyaa.




Ni time ambil result di pejabat. [Tengok yang baju merah tuu. Baju kuu dia pakai. Kasi malu c Ela dulu :p]


Lepas jaa dari ambil result terus ambil baju form. Then semua pergi asrama sebab terlampau penat. Kami stay d dorm L05. Semua di situ tidur. Dalam 20+ laa juga kami. Tak pasti juga berapa orang. Yang penting malam tuu sangat laa hebat dan best. Malam tuu ada sesi bersama Nazihah d surau. Jadi kami semua pun di suruh join mendengar jugaa.




Ni sebelum sesi ceramah tuu. Bergambar dulu sekejap sama dorang. Semua gambar di atas ni aku takda. Sebab aku tukang ambil gambar #KTouching -__________- Malam tu pun ketawa jaa kerja kami. And the moment yang paling aku ingat and takkan lupa pasal c Kare'. Haha. Masa tuu dia try baju form tuuu. Thennn......

Kare : Eee, kamu tengok baju form ni. Jelek leher nyaa. [dengan muka penuh KEYAKINAN]
Kami : [Tengok muka c Kare dengan penuh semangat]
Kare : Kamu tengok ne bhaaa.
Erra : Kareeee ......
Aku : [Mencelah dan menyambung] Kau pakai baju tuu terbalik. Hahahaha.
Kami : [Ketawa ramai-ramai tanpa henti.]

Memang lucu laa malam tuuu. And malam tuu laa juga aku, Juma dan Ela keluar pegi bandar LD. Jalan-jalan pergi beli pisang and so on. Nekad pakai seluar tidur c Elaa. Tiada kerja sudah kan. Balik jaa tu terus beli makanan untuk kami semua. Kelaparan semua. Makan nasi Pacik Jumadi jaa laa jawab nyaa. Hebat nyaa time tuu. Dapat kumpul balik ramai-ramai. Bilaa la lagi tuu yaa? Hmmm. And malam tuu aku kacau ketenteraman c Tqah sampai jam 12 aku kacau dia. And aku kacau dia sebab bercerita pasal 'Abang nyaa'. Hehewww :D Perasaan time tu bahagia bercampur sedih. Apa boleh buat. Btw Tqah, sorry ganggu masa tidur mu. Nasib baik esok tu hari jumaat. Jadi takpa juga aku kacau dia. Hehewww :D



dari kiri : Kare , Aku , Juma dan Caya.

Jadi model baju sekejap. Ni laa baju yang c Kare cakap tuu. Heee. Dia pakai dengan elok dah. Hehewww :D Masa ni kami balik awal sebab ada urusan. Tak payah tau laa urusan tuuu. And that's all for today. Aku dah ngantul and nak tidur. Esok ada kelas lagi. Nite peeps :face71:





Shayrul, I miss you over and over again :face73:

Older Post | Newer Post