Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

♥ awalkwiththem ♥
Tuesday, April 10, 2012 | 9:05 PM | 0 comments


Peace be upon to you all :D


Lama sudah tak menconteng kat dalam blog ne. Rasa nak edit lagi blog, tapi tak tahu nak edit apa lagi. Nak edit blog Oja pun tak tahu nak edit apa. Tak tahu sangat nak tulis apa kat sana.

Oke oke oke. Stop talking about that. Today nak story pasal kami berLIMA. Tapi gambar jaa la yaa. Tak tau mahu cerita apaa. Nanti ada orang lain lagi cakap belakang melapor sana sini. Sabar saja laaa :D


time ne kami duduk-duduk tunggu perahu :D



♥ also the FIVE of us ♥


♥ three of us ♥



And that the picture. Sebenarnya banyak lagi. Tapi malas nak upload semua. Kalau nak tengok yang lain :99: kat >SINI<. Ni album baru kat Facebook and semua gambar kat sini gambar kitorang berLIMA. Maybe ada sebab aku nak buat entry ne. Sebab aku still sakit hati lagi and tak boleh maafkan dia. Kalau kau tengok entry akuu ni, and I let you know that it's hard for me to forgive you. Tambah sakit hati aku kalau tengok muka muu. Hari tuu aku buang muka dengan cara lembut sebab aku masih ada hati dan perasaan. And stop here! Nanti akuu tambah benci pula dengan kau. Maybe sakit hati aku ni memang tak boleh di bendung. Aku pun tak tahu kenapa. And that's all for today. Thanks for read :face12:



Do I need to meet him? Aku takut aku nangis depan dia. What should I do? Bila lah aku akan lupa kau ne? Another one year then? Or bila? Huhhh. Dulu kau tolong aku lupa orang lain, tapi sekarang? It's hard for me to forget you. I'm sorry S :face32: Ya ALLAH, help me :(






Older Post | Newer Post