Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

KAWAN turn to LAWAN ®
Monday, April 2, 2012 | 11:39 PM | 0 comments
Peace be upon to you all :face69:

Jam menunjukkan pukul 12.31 AM. Ohh yeahhh. Ini sudah terlalu lewat untuk aku tidur. Tadi aku cakap mau tidur jam 10. Last-last sampai sekarang aku tak tidur lagi. Whattt theeee ? ==' Texting sama dia yang buat akuu happy. Tu laa belum tidur nee.

Ohhh yeahhh. Hari ni mau cerita pasal cerita sedih. Apa perasaan kamu kalau orang yang rapat dengan kamu kutuk-kutuk kamu? Apa perasaan kamu? Marah, benci, sakit hati, makan dalam and so on. Semua orang ada perasaan masing-masing, right? And semua orang ada hak untuk marah dan sakit hati. And the most important thing, everyone ada tahap sabar mereka masing-masing.

Okee, aku kenal dia lebih kurang dah dua tahun something kot. Aku pun tak sure sejak bila aku kenal 'orang' tuuu. Entry yang sebelum ne aku pernah juga tulis pasal dia and aku dah delete balik entry tuu sebab terlalu sakit hati kat dia. Ntahhh laa kenapa. Aku pun tak faham dengan marah akuu nee.

Kenapa some people hanya akan baik dengan orang bila dia memerlukan bantuan sahaja? Aku pun hairan. Maybe aku pun gitu tapi tak sedar diri sendiri. Tapi sekurang-kurangnyaaa jangan laa perangai tuu bertukar jadi mengada-ada macam minta kena tampar. Take note this boy! Aku pun ada perasaan yaaa, bukan kau jaaa. Selama ne kau susah aku tolong kau. Masa aku susah kau adaa? Kau kutuk aku dengan orang ada laa kan? Hebat laa kau lelaki. Paling menang sudah kau tuuu. Mentang2 laa couple muu kawan kuuu, aku takut mau kutuk kau depan dia? Sorryyy naik lori laaa yaaa. Benda ne memang akan selalu terjadi. Kalau lelaki tuu buruk perangai nyaaa, confirm perempuan tuu akan sekali terpalit. Jadi jaga laa perangai kau depan kami demi nama baik couple kau tuuu. Akuu cukup sakit hati sudah dengan perangai mu. Ntahh kenapa lain panas kuu sama kau. Nasib baik laaa c Ben sudah bagitau akuu yang kau selalu kutuk akuu. Terima kasih laaa yaa saudara. Tak payah laa sudah kau cari akuu lagi.

Kalau dulu baik betul kau sama aku sebab mau ini laa, mau minta tolong ituu laa, minta tolong inii laa. Aku bukan mau minta balasan sama kau. Tapi tolong appreciate sikit apa yang aku pernah tolong kau. Bukan aku minta di balas dengan kutukan. Kau sendiri yang tak sedar yang perangai muu tuu berubah. Memang layak laa kan aku sakit hati dengan kau. Kau fikir laa baik-baik yaa. Benda nee bukan dari akuu jaa, dari dorang-dorang yang lain juga. Terpulang laa sudah kauu. Akuu ne menahan hati jaa nee. Sabar jaa aku sama perangai muuu. Mesti kalau kau terbaca ni kau tambah sakit hati sama aku kan? Memang mau kasi sakit hati muu pun. Supaya kau benci berabis sama aku. Alang-alang sudah kau kutuk akuu tuuu, kau benci laa aku sekali. Bencii akuu sedalam-dalamnya yaaaa? Aku bagi keizinan ne sama kauu. Suka aku dibenci. Happy akuu. Malas juga sudah aku bermuka-muka nee. Maybe ini jak tempat aku meluah sudah :'( Even benda nee memang damnly buat aku sakit hati. But, I accepted it.

Aku bahagia pernah kenal kau. And aku bahagia sekarang kau benci akuuu. Kau kutuk laa aku semua dengan orang. Jangan kau pernah cerita apa kebaikan kuu yaaa. Aku mau keburukan jaa. Teringin kau tahu aku ne macam mana kan? Tak payah kau minta pendapat sama c Ben bhaa. Jumpa aku sendiri terus. Aku bagitau laa kau. Aku ne PENJAHAT! Penat sudah akuu bersabar bhaa. Kau kalau di bagitau macam tak pernah paham orang lain. Dari kau jaa laa tuuu. Terpulang dari kau. Nanti laa aku sambung entry akan datang cerita sakit hati kuu nee. Bahagia juga sudah akuu bermesej sama Shayrul. Even sudah nangis lagi tadi. Thanks for wasting your time reading this. Thanksss :1:


Berpinar-pinar sudah mata mengantuk :131: Nanti tambah panda mata kuu. Takda sudah dia mau tegur mata kuu hitam. Rinduuu ehhh :/ Sleep tight Shayrul. Nunyte. Ilyfaty


Older Post | Newer Post