Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

HAPPY BIRTHDAY OJAA ♥
Tuesday, April 24, 2012 | 11:03 PM | 0 comments

Peace be upon to you all :D



Ouhh yeahhh. Andd yeahhh. Tiba lah masa nyaa. 25 April come. Confirm lah ada orang terlompat-lompat nak kena wish ni. Heeee :face64: Dan person in this picture laa yang aku maksudkan. Tibanya 25 April. I do this special entry for her. Ohhh yeahhh. Jangan terharu yaa Ojaa. Her name Masnizah binti Mahmud. She's also the one of my bestfriend. Kami menjadi semakin rapat semenjak dua menjak ini. Hari tuu stay kat rumah dia for a few days. 4 days and 3 night. It brings a lot of memories there. Okok, stop thinking about it. Nanti melencong pula special entry ni untuk orang lain. And guess who? Macam tak tahu siapa. Capital S laa. Hehewww :face57: Stop typing about him.

Okok, special entry yeahh. Special laa sangat. Can I be the first one? Actually aku tak suka jadi the first one. Aku suka jadi last one. But sekali sekala aku jadi first one. Oke laa kalau takda orang lain yang sibuk. Nanti kang aku pula yang jadi second. No waayyy! Aku tak nak jadi second. I wanna be the first one. Aku ni banyak merapu jaa. Bila aku nak wish happy birthday ni. Heee. Nanti laa dulu. Banyak lagi ruang kosong ni. Aku punya blog, aku punya suka la nak taip banyak mana pun. Ganggu kau kaa? Ndak kann? Heee. Ignore mee. What thee punya merepek dari tadi. Oke, sebenarnyaa mood rindu Shayrul. Haha. Dia terus. Stop thinking about him laa zah. Baru jaa tadi buat status pasal dia. Hehewww :face49:

Okok, HAPPY BIRTHDAY sayanggggg! Aku sayang kau sangat-sangat! Thankss sebab selalu ada masa susah dan senang aku. Even nampak muka kau yang kadang-kadang meluat dengan aku jugaa. Jangan nangis pula bila baca entry akuu. Jangan risau laa. Esok kita jumpa juga kann? Heee. No special birthday gift untuk kau laa sayang. Sorry ehhh? Sejak bila pula aku sayang kau ni? Haha. Melalut sudah kerja aku malam-malam buta ni. Act tadi kau cakap kau mahu tidur kann, jaa? Tapi aku tahu kau tunggu aku wish kau. Haha. Aku penting juga kan bagi kau? Perasan lebih aku ni. Bukan selalu.

Ni la juga manusia yang sering dengar luahan kuu especially pasal si Tutttt. Capital S yang dari dulu aku belum lupa sampai sekarang. Ohh yeahhh. Biasa orang sekampung. Tu laa aku selalu cerita dengan dia. Tadi pun si Capital S pun bercerita benda yang sama dengan dia. Sorry Oja menyesak kan kepala hotak muu! Okok, sempena 25 April ni aku janji tak bagi sesak kepala muu. Aku tampar-tampar kepala mu jaa. Jangan kau terkejut kalau aku bawak tepung esok. Haha. Ada lah mandi tepung ni. Esok mula kan misi. Kena kan kau dengan c Ben.

Hope our friendship will last forever yahh? Heee. Akuu sayang kau laaa. Jangan kau risau. Haha. Mula sudah aku melalut. Even one day kita sambung belajar kat mana-mana dan terpisah, aku harap kau tak lupa aku. Aku berharap sangat. Banyak benda juga kan yang aku luah dengan kau. Ohhh yeahh. Keep our secret together ehh? Always remember me. Keep our FRIENDSHIP in your memory. I will not easily forget you. First aku bermalam rumah kawan di rumah mu laa. Dan itu sangat memberi aku kenangan. Kalau kita terpisah nanti, kau jaga diri baik-baik. Kita selama ni terperuk dalam penjara kecil, lepas ni dah tengok dunia luar sudah. Be careful. Aku doakan kebahagiaan kita bersama. Jangan lost contact yaah? Lost contact aku sula kau. Paling penting kalau kau khawin biar aku jadi pengapit. Hehewww :face76: Aku pun taktau nak cakap apa dahh. Jaga diri jak laaa yang penting. And the most important thing, JANGAN LUPA AKUUU!! PALING PENTING NII!!

Nway, the last wishhh! HAPPY BIRTHDAYYYY SAYAANGGGG! I love you for a thousand years my dearest BESTFRIEND.



Ohh yeahh. Entry kikk ni. Jarang2 di buat oleh aku sendiri. Mahu nangis juga kalau ingat yang kami akan berpisah kelak. Hidup yang baru dengan orang yang lain. Ohh myy. Pray for us. Hope our friendship will last forever



Older Post | Newer Post