Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

2 story in 1 entry :D
Wednesday, April 11, 2012 | 7:27 PM | 0 comments
Peace be upon to you all :face57:

Oke oke oke. Hari ni penat sangat-sangatt. Dari latihan memandu then jalan pergi bandar. What thee? -,- Sudah laa jalan guna kasut. Sakit nyaa itu kasut gigit kaki kuu. Sabar jaa laa. Apa boleh buat. Lepas tuu berjalan lagi dengan dorang c Azlan sama Ben yang tiada tujuan. Si Ben ada tujuan laa. Mahu pergi jumpa cewek. Hee :face64: Mahu ada cewek juga bhaa. Haha [Macam tandus betul No worry laa. Takut hampa lagi buat kali kedua :(]

- 2 story in one entry -

Mau story sudah ni. Tadi berjalan di bandar sama dorang c Ben ma cewek nyaa. Lepas tuu terjumpa c Jero. Jadi berjalan laa sama dia sekejap sebab dorang c Ben mahu pergi tengok wayang. Then, Shayrul cakap mahu turun bandar. Meledak kegembiraan macam mau melompat sudah aku di bandar depan si Jero tadi. Heee :face75: Sekali tengok tak sempat pun mau jumpa dia. Sedih balik :( Apa boleh buat. Aku di tempat lain, dia pun di tempat lain. Memang tiada peluang laa mau jumpa. Gelang pun tak sempat di ambil. Rinduu sama mata nyaa :69: Merindu seseorang yang memang sudah tiada ikatan dan sememangnyaa tidak akan ada sudah. He teach me how to appreciate someone. He teach me a lot. And now I think. Should I forget him and how? I donno. Everytime I still think about him. I feel like I can't let him go. Help me ya Allah. To forget him also the one that hurt me a lot. Wish you were here Shayrul :face48:

2nd story. Kesinambungan dari cerita aku hari tuu. Kawan yang kini menjadi Lawan. Should I forget and forgive him? Ohh Nooo. That will not happen. I don't want to forgive him. Aku tak tahu kenapa hati kuu jadi keras mau maafkan dia. Akuu rasa benda ni salah kedua-dua pihak. Kalau dia tak buat aku begitu, tak juga aku marah dia. Hari tuu masa dia datang duduk sama kami, terus aku tukar hala kerusi pergi tempat lain. Menyampah -,- Sakit hati akuu terlalu sakit. Yang penting aku sudah unfriend dia d Facebook and unfollow Twitter dia. Semoga benci kuu ini berkurang. Pray for me :face56:



Thanks for reading people. I can't forget you. So, please! Don't force me to forget you. You had teach me a lot. And thanks for everything, Shayrul. I really-really appreciate it :h:



Older Post | Newer Post