Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

17 MAY 2012 ♥
Friday, May 18, 2012 | 4:53 PM | 0 comments

Assalamualaikum people .



And jyeahhhh. Setelah sekian lama aku membiarkan belogg ini berhabuk disebabkan kesilapan teknikal yang tidak dapat dielakkan. Andai itu takdirnya aku redha ;( #K pilzah k stop. Takda kaitan pun yaaa. Kembali ke alam nyata. Kesilapan teknikal sukar untuk dinyatakan kerana aku sendiri tidak memahami kesilapan teknikal tersebut. Ok abaikan sebelum meroyan. Kerana kebosanan yang comel ini tangan ku gatal untuk mengupdate entry pada hari ini. Cerita tidak lah agak panjang [aku sendiri takpaham apa aku taip]. Entry yang takda point tapi amat bererti bagi akuu. Seperti anda sedia maklum, tajuk entry ini hanyalah satu tarikh tapi amat mendalam apa yang terjadi pada hari ini. Kekuatan dimanakah engkau? Aku mencari mu untuk mengelakkan dari air mata ini mengalir. Cewaaahhhh, trep mahu nangis. Maka mula entry pun belum lagi. Baru pancingan nii. HAHA -.- 17 May 2012 . It means a lot for me. What thee. Baru terserlah hari nii. Keblankngan bermula. Jelek nyaa bahasa mu pilzah, K pilzah k ;(


Okok, 2 story in 1 entry yang berlaku pada tarikh ini. Cehhh, trep banyak cerita lagi. Ok abaikan si pilzah ;( Sebenarnya aku mahu kempen yang aku sudah ada lesen! Akhirya penantian kuu berakhir. Bahagia campur sedih laa juga. Bahagia sebab ada sudah lesen kuu. Sedih sebab tak jumpa sudah Cikgu Rahim lepas ni, Tak boleh sudah aku kasi pegal dia dengan ketubalan ku bawa kereta ni. HAHA -.- Pegal sendiri juga cikgu tu kalau ajar aku. Sampai sangkut air d leher nyaa. Pilzah, kau ingat itu tulang ikan ka boleh sangkut? Aduhhh, mohon jangan merapu yaa pilzah *facepalm* Perasaan takut dan gementar tu sangat aku rasa time mahu test bukit. Macam Mahu opocot sudah jantung kuu time tuu! Sekali naik bukit tu kandas mahu turun ke sebelah. Walawehhhhh! Dengan semangat aku tekan minyak, dan akhirnya aku pun terlompat la ke sebelah. Nasib baik. Lagipun pakcik JPJ tuu kawan ayah. Jadi selamat laa juga aku sikit. Lepas tuu takda sudah nervous kuu.


Time d laluan tu yang best. Memang time tu aku drive macam orang sudah pakar, Buat-buat muka minta kena tampar lagi sambil tukar-tukar gear. HAHA -.- And aku bahagia sebab laluan aku di suruh pilih sendiri oleh pakcik JPJ. And know what, I got 17 over 20. For me, it's okey laa. Better than the QTI before this. I'm pround to myself. And setelah 3 bulan aku menanti, dengan kebebalan dan ketubalan yang aku peruntukkan kepada cikgu masa dia aku ajar dulu, akhirnya berakhir dengan jayanyaa. Happy laa juga dapat lepas benda ni even bukit tu sebenarnya gagal tapi di bagi LULUS. #Aku main tipu sekejap. K pilzah k. HAHA. Lepas tuu aku pergi bandar mahu pergi jumpa ayah. Sekali jumpa c Paduk, naik laah aku motor bersama dia ke bandar. First time in my life dowwhhhhh!



Mood, ntah apa sudah -.- Okok, my 2nd is only about Capital S. Lama sudah tak update pasal dia. Kalau ada pun sikit-sikit jaa lahh. Tak boleh telampau banyak, nanti orang meluat. HAHA -.- Memang meluat pun :p K shayrul aku kutuk kau k. Haha. Takda laa. Mahu cerita pasal apa yang jadi time malam 17 May ni. Tapi rasanya macam open habis pula kalau mahu cerita sini. Cerita sikit-sikit jaa laa. Kesedihan dan kehampaan untuk berangkat jauh juga adalah keputusan yang sukar buat aku tapi aku harus aku. Aku terpaksa meninggalkan segalanya, Family, Friends and Him. Kalau laahh kau dapat sana juga kan. AMIN :') . Even Bintulu, langgar jaa. Janji Sarawak. Kau suruh aku jaga diri, kau pun jaga diri juga. Most impotant thing, kawal panas baran mu yaa sayang? HAHA -.-' Taktau sampai bila mahu hilang panas baran nyaa. Kalau laa ada ubat panas baran, aku belikan kau 77 lori. Macam hantaran kepala 7 , then 7 digit jugaa. Bankrupt mamy muu. Haha -.-' Ayat mu malam itu sungguh tak boleh blahh. Sampai jatuh air mata ku yang mahal ni. Jatuh juga ego kuu. Sampai bergegar 1 badan sebab nangis. Atukuiii, sentimental betul jiwa ehhh. HAHA -.-'


Sampai sini jaa laa yaa. Ngantuk sudah. Happy reading peeps :')





Di mesej sudah akuu. Tak jadi tidur la ini. Aduhhh, Gtg peeps. Nunyte :)


Older Post | Newer Post