Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

Imissyou :|
Friday, May 4, 2012 | 11:56 PM | 0 comments

Assalamualaikum and evening :D


Ohhh yeahhh and yeahh. Blank taktau mahu tulis apa, tapi mahu juga update blog. Sebab dari semalam lagi mengidam mahu update blog LOL :face56: K pilzah k ;( Donno what to the say. This month truly full with tears. Ntah kenapa, ntah sebab apa dan aku taktahu kenapa. Cehh, banyak pula ntah akuu nii. Blank sudah mahu tulis apa. Dari tadi layan Tweet jaa :'/

Okok, picture di atas akan ku kaitkan dengan entry kali ini. Perasaan ku sangat lah bercampur-baur buat masa sekarang. Aku nda tahu and nda paham sudah situasi hati ku sekarang. K pilzah k ;( Tenang pilzah tenang. Haha :face4: HAHA <--- ini tidak lah seceria hati ini. What thee HURT! Donno what should I say. Merepek merapuh jaa yang aku mampu. Mencari kegembiraan dan akan sentiasa tersenyum untuk mencari kebahagiaan di sebalik kesedihan ini. Ohh myy, punya main merepek si Pilzah malam ni. Kalau menyampah sila CLOSE balik. Tengok kan yang di kiri tuu, yang perkataan tak suka tekan saya, sila tekan itu kalau nak close. Tapi guna lah cara mudah iaitu CLOSE TAB. Jyeahhh! Aku tengah blank sekarang. Melepaskan kegeraman aku dengan cara menaip di sini -,-

And yeahh. Benda di atas adalah salah satu perkara yang sukar untuk aku lakukan. And know what. Yesshh! FORGET HIM! He gave me to much memories and make me do not know how to forget him. And I did not understand with my own heart. Heart, where are you? I can't find you. You teach me many things. Thanks for all, Shayrul




Older Post | Newer Post