Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

I MISS YOU SOO ~
Friday, July 27, 2012 | 9:10 PM | 0 comments


Assalamualaikum and Hello readersss :D


And yeahhh! I'm back. Setelah sekian lama aku membiarkan benda ini bersawang, akhirnyaa aku datang dengan sewarkah entry untuk si Dia. Cehhh, jiwang kunun. Okee fine. Nothing to do actually. So, I wanna write this entry for HIM. Lama juga sudah tak update pasal dia. Lagipun lama sudah blog ini dibiarkan bersawang dan berhabuk. Taktau juga sebenarnyaa mau tulis apa.





Okee, satu idea timbul. *mentol* Haha. Andd yeahhh. Tengok gambar di atas,. Yeahh, JARAK :) . Long Distance Relationship. I have it. So sad jugaa bila berjauhan nii. Tapi apa boleh buat, Demi belajar. Terpaksa jugaa laaa. Memang tak boleh dihalang sudah. Reason nyaa sasih dan kukuh untuk kami berjauhan. Even dia pun di Sarawak jugaa, tetap jugaa feeling tuu lain. Bintulu - Kuching. Ohh my Allah. It's too far away. Uncountable hours to go there. Akuu pun actually taktau berapa lama mahu jalan pergi sana. Tiket flight jangan cakap lahh mahal. Bukan nyaa aku mahu kaya pergi sana. Aigooo -,-' Oja cerita tadi apa yang dia cakap. Touching touching kuuu. Diaa mahu aku tengok dia main Rugby. Imposibble laaahh aku boleh tengok dia main. Melainkan aku pergi sana atau dia yang datang main sini. Bakikk ku jugaa kalau mahu pergi sana. Melayang duit kuu free-free. Tunggu dia bagi aku duit dulu baru aku mahu pergi. Hahahahaha. Jaik ehhh Pilzahhh. Aku sayang juga dia bhaa. HAHAHA.




Dear Shayrul, sayang sayang sayang. HAHAHA. Cali ehh. Saya rindu kau. Boleh bhaa kan? Kaa tak boleh niii? Talk to the laptop. Haha. Sia-sia. Waiting for him pergi main futsal sana. Penting lagi futsal dari aku. Terpaksa aku jeles sama futsal nii. Jelek nyaa perangaaii. Aigooo -.-' Marah lah dia kalau nampak. Kau sayang saya ka? Wkwkwkkw. Lucu nyaa akuu rasa benda niii. Too many things to type. Do your best there. Pray for yourself and also your family. You will success there. Trust yourself. You can do it. Long Distance Relationship.Perit mahuu jaga relay nii kan kalau jauhh? Kau yakin sama saya, saya yakin sama kau. InsyaALLAH bolehh tuu. *Pray for us, pleasee?* Heee. Takdir memisahkan, redhaa jaa laaa. Jangan berubah yaa. Truly, saya rindu kau yang dulu. Nothing to say. Tiba-tiba mood bertukar sedihh. *Ehehh, jangan lah nangis* Ok finee. Stop heree.





That's all readerss :) Thanks for reading. Nothing to say. Got to go. Nunyteeee :)



Older Post | Newer Post