Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

Changes .
Monday, October 15, 2012 | 1:17 PM | 0 comments


Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) 


Super double bosan . So pergi lah update belogg ini . Setelah sekian lama tak update . Aku ringankan lah tangan untuk menaip even aku tahu burukkk ! Hahaha :) 




And yeahh . Sila lihat gambar di atas . It's true right ? Even we did not know the people change , but we can look through their attitude . If something happen to your relationship so the memories will left inside your brain and heart . It's hurt when someone that you love and like suddenly change . He doesn't want this , he doesn't like that and so on . Mungkin perubahan seseorang itu disebabkan oleh sesuatu seperti 'dia telah boring dengan anda' , 'suddenly dia TER-benci dengan anda' dan juga 'rasa sayang dia dengan kau telah hilang' . It's the possibility . Or maybe he had the new one in his heart . Ohhhh yeahhhhhh ! I also did not know what is the truth . Only him know the reason why he had changed . Maybe I just need to accept the truth that he was already change , even it's really damn hurt ! 

Dear you , why you changed ? I still can't accept this you know . Because it's really-really hurt me . Sayang , aku harap kau perasan yang kau berubah . Penat sudah aku bagitau kau , kau berubah . Still juga kau tidak percaya apa saya cakap . Habis sudah paper Fizik kau kan ? Saya harap kau success and actually aku yakin juga kau akan success . Usaha mu terlampau melimpah ruah sudah tu , Tawakal jak laa . Itu yang terbaik , kau juga yang ajar aku kan ? Hehe . Macam tiada kena mengena sudah post ku ni . Hahaha . Dear Shayrul , jaga diri dengg . Cehhh , macam juga aku yang jaga kau selama ni . Hahaha . Jumpa di Tawau , insyaAllah lah kalau ada jodoh terjumpa juga kita di tengah jalan tu . Hope you success in everything that you do . Ada hikmah di sebalik kejadian . Byeee sayang . Iloveyou :')  ♥


Hope we'll meet soon :)

Older Post | Newer Post