Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

Thankss for allll :*
Sunday, October 28, 2012 | 11:51 PM | 0 comments


Assalamualaikum and evening peopleee :)





Nothing to do actually, so I decided to update my entry. And the title is THANKS FOR ALL :) Cute sik gambar tok? Cehh, klaka bahasa orang kejap. And this entry especially for person around of me and give me a lot of happiness. I should thanks to them because care a lot about me and so on. Thanks for this peopleee :)

*AYAH and UMMI 

- Thanks for everything that you all had gave to me. Terima kasih sebab sudah jaga saya dari kecil lagi sampai lah sekarang. Mungkin saya selalu bagi sakit hati ayah & ummi. Saya minta maaf, ayah umi. Mungkin saya tak sesempurna orang lain yang ayah & umi mahu, tapi emuk cuba jadi yang terbaik untuk kamu. Walaupun ianya sangat berat sebenarnya. InsyaAllah ada hikmah satu hari nanti kalau saya sentiasa taat and hormat dengan ayah & umi. Emuk takut balasan di akhirat, tapi diri ini sendiri yang nda pandai sedar salah sendiri. Adakah ini suatu kebiasaan kepada seorang anak? Maybe semua ni akan berubah suatu hari nanti, tapi saya takut nyawa saya di tarik di tengah jalan tanpa sempat meminta maaf. Maafkan emuk sebab selalu menyusahkan kamu semua. Emuk janji akan balas jasa ayah n umi kalau saya sudah besar. *agak awkward menggunakan perkataan SAYA* Takut juga untuk minta maaf depan-depan, and tiba-tiba terniat untuk update entry niii ;(

*KAKAK & ADIK 

- Kamu dua lah jugaa hidup dan mati kuu. Di mana aku ada di situ kamu selalu bagi semangat even kamu dua memang bikin pegal. HAHA. Terus terang okayyyy? Even kita semua selalu bergaduh, tapi kita tetap rapat kan? Senang bergaduh dan senang juga berbaik. Kadang-kadang memang time tu kita selalu sakit hati, tapi kalau kita sudah ketawa-ketawa, bahagia betul aku rasa time tuu. Kita mesti jaga ayah & umi bagus-bagus sebab kita tiga jak anak diorang. Mesti dorang mahu yang terbaik dari kita kan? Jangan kita hampakan parents kita yaa? Readers, doakan kami jadi anak yang soleh dan solehah :)


*KAWAN-KAWAN ♥ 

- Yeahhh! Kawan? Hmmmm, don't know what to say actually. *again* Thankss for those yang always kasi bahagia akuu samada di sekolah dulu or di Uitm sekarang. Kamu banyak ajar aku erti hidup. They are too many person to mention their name. Time di sekolah dulu, banyak orang yang ajar aku ini, itu dan macam-macam. Di sana lah juga aku belajar berdikari sebab jarang juga balik rumah. My friends are everything for me on that time, only them i can ask for help. Terutamanya geng-geng dobi tuu. They are too sporting and always make me comfortable with them. Dengan perangai yang gila-gila lagi. It's too many to mention. Tapi yang sedih aku takda gambar dorang semuaaa T_________T *sadlife* Change to my new life at Sarawak. Yeahhh, dapat kawan baru kat sana and Alhamdulillah aku dapat menyesuaikan diri dengan diorang. Diorang baik & selalu faham akuu. Wanner lah orang yang paling aku rapat di sana sebab dia roomate, same course but different class, orang gaji kuu, ibarat kuli ku sudah aku buat. HAHA. Sorryyy wanner, btw Happy belated birthdayyy :) Tu lah aku mention nama mu untuk wish birthdayyy :) Thankss for them, kawan yang baru aku rapat and insyaAllah akan rapat sampai bila-bila. Terima kasih semua kawan  :') Kamu banyak memberi ku semangat. Friends are everything right? Once we friends, forever friends ♥ *macam pengakap sudah* HAHA. I also wanna ask for forgiveness from all of youuu. I'm sorry okayyy for all of my mistake? Hmmm.

*SHAYRUL 

- Last but not least, someone yang tiba-tiba hadir dalam hidup ku nii -.- Dia juga yang banyak ajar aku benda baru. Dia ajar aku macam mana mahu handle itu ini semua lahh, tapi taklah juga semua. *over* Terima kasih selalu ada time aku susah and senang even kau macam chipsmore. Tapi sekarang kau berubah sudah, kau bukan Shayrul yang aku kenal dulu. Jadi orang lain sudah kau, bertukar sudah kau. Maybe jadi transformer sudah kau nii. HAHA. Takdalahh, maintain your attitude dear. Jangan jadi hot-temper sangat, nanti kau yang menyesal kemudian. Ada hikmah kau jadi orang yang sabar start dari sekarang. Do the best for your studies. Make your daddy n mummy proud with you. Jangan rugby jaa kau ingat -.- Sorry for all, aku yang jelek nii. Haha. Thankss yahh?




That's all from me. Already yawn. Actually baru balik dari bandar. I'm so tired. If God wills, I'll publish any other entry soon :) Thank you againnnnnnnnnnnnnnnnn :*



Older Post | Newer Post