Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

HAPPY BIRTHDAY SAYANGGGG ♥
Friday, November 2, 2012 | 12:00 AM | 0 comments


Assalamualaikum and good eveninggg peopleeeeeeeeeeeeee ;)




Happy birthday to youuuuuuuuuu,
happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuu, 
happy birthday to MOHAMAD SHAYRUL UDIN, 
happy birthday to yooooooouuuuuuuuuuuuuuuuu :* 


Againn! Update my entry for the special one. And Happy Birthday to the beloved onee, Shayrul ♥ . Iheartyou dearrrrrrrrr :) Sorry takda benda special yang boleh di bagi. Sorry for all yahh? Have a blast today. I wanna be the first, tapi kempunan jaaa. Sebab gulprengg mu sudah wish dulu. HAHA. I only can give you this special entry and actually I did not know what I should write. *Idea pleaseee :(* Maybe I can't do anything like her. I'm sorryyyyyy.


Dear Shayrul, hye hyee birthday boy. Iloveyou okayyyy? Simpan dalam otak kau ketat-ketat, rapi-rapi. Jangan kau buang merata-rata macam sampah-sampah di tepi highway sana. Mahal ni cinta kuu. HAHA. Thanksss for everything that you give to me, your attention, your love and anything. Thanksss sebab selalu ada time aku perlu kau. Makasih selalu bagi aku semangat dan perhatian. Sorry juga semua salah ku dengan kau yaa? Maafkan akuu. Bagi aku semangat yaa? Jangan kau tikam aku dari belakang pulaa. Jangan kau pergi cari kan aku madu kalau kau sampai di Bintulu sudah tuuu. Aku tahu laa kau tu ada aturan budak Perak. Erghhhhh, untunglahhhhh orang pemeshhhhh. Jaga diri bagus-bagus yaa? Belajar bagus-bagus, jangan fikir benda lain jaaa. Ingat semua janji kita yaaa? Jangan kau lupa kalau kau sudah di sana nanti tuu. Kau janji aku mahu berubah balik kan? Akuu tuntut tu sayanggggg. Sorryy aku selalu kasih marahh kauu. Siap bengkak tangan lagi. I'm sorryyyyy *gaya Nur Fetrie**muntah* Kalau kita ada jodoh tak ke mana juga kau cakap kan? Pray for it, insyaAllah everything will be okayyyy. Nothing to write anymore. Last but not least, SORRY and Iheartyouuuuuuuuuuuuuuuuuu :) 


Older Post | Newer Post