Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

Iheartyou ♥
Saturday, November 24, 2012 | 2:20 AM | 0 comments
Assalamualaikum and morning peopleeeeeeeeee :)

It's already 2 a.m and I'm still can't sleep. Actually, I feel too sleepy but because of my problems, I can't sleep and think properly. So, I decided to update my entry setelah sekian lama terbiar. Rasa rajin malam ini tangan untuk menaip. My lil bro still wake up and he is busy doing something that only can waste his time and make him feel sleepy on tomorrow morning. Memang akan dimarah lahh kami berdua pagi esok nii -.-' Actually, esok family kami ada function pasal perkhawinan my cousin :)



Suddenly, sebab ada problem dengan si DIA laa adalah salah satu sebab aku gatal tangan bercerita. Because I did not have anyone to story this. Hmmm, it's so hard to continue. *K fine, tears falling down daaa*. Aku mahu bercerita pasal TRUST. Okayyyy, trust nii paling penting dalam satu relayy. Kalau ada satu orang yang tak percaya mesti relayy tu akan hancur kan? Dear Shayrul, hope kita saling percaya antara satu sama lain :) Walaupun orang cakap kita sweet, padahal kita banyak problem kan sayangg? Hmm, no need to story it here ;( Mungkin di sini jaaa aku dapat menyibukkan diri kuu. Already packingg daa. Semangat berkobar-kobar mahu balik sana sebab aku boleh sibukkan diri tanpa fikir pasal kita kan? Hmmm, same goes to you right sayangg? No worry, we still can survive. Apatah lagi kau salur. HAHA. Aku harap kita betul-betul dapat capai benda yang kita mahu tu kayy?


Dear Shayrul. Cehhh, suka betul aku buat p/s begini untuk kau kan? HAHA. No worry. Apa kau buat tu salur? Lama sudah kita nda bercontact and bertukar cerita kan? Hehehe. Takpalaaa, aku capaikan hajat apa yang kau mahu even kadang-kadang aku selalu ganggu kau. Anything happen just tell me kayy? Handphone ku always tunggu mesej dari kau tu. Dari dulu lagi dia tunggu kau :) Aku harap kau sampai sana tu kau nda berubah kayy? Aku harap sangat benda tu. Jangan hancurkan kepercayaan ku dengan kau and jangan tapuk  apa-apa. Let me know everything. So, good luck then ^^ No worry kay? Aku akan buang benda tu. Hehehehe. Biar jaaa laa tu baju. Jaga diri kau di sana yaa. Jangan buat perkara bukan-bukan. Buktikan benda yang kau cakap kau mahu buat tu. Aku tunggu kau kay? Stay strong, I believe you. Aku doakan kau ada tournament rugby di Kuching, jadi aku boleh datang sibuk even tengok kau dari jauh pun aku happy juga sudah. Kalau ada jangan lupa bagitau aku yaa? Aku tunggu. Study smart kayy, don't study hard. Nanti kau terlalu terpush. Bergembira di sana yaa. Buat semua apa yang kau mahu buat. Tunaikan janji mu sama aku. Aku janji aku kuatkan semangat ku yaa. JANGAN TINGGAL SOLAT! *remember this. most important!* Takda sudah kau mesej aku hari-hari and setiap waktu solat suruh solat kan ;( Takpalahh, In Shaa Allah aku ingat sendiri kay? Good luck in your life. Jumpa di hidup kita yang 'baru' nanti kay? In Shaa Allah kalau panjang umur. Goodmorning and night. ILOVEYOU 


KEEP ALL OF OUR PROMISES IN YOUR MIND . NEVER FORGET EACH OTHER . THANKS FOR EVERYTHING AND ALL OF OUR MEMORIES . I REALLY APPRECIATE IT 


Older Post | Newer Post