Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

I'll be missing you . Always ♥
Friday, November 30, 2012 | 4:38 PM | 0 comments
Assalamualaikum and eveningg peopleeeeeeeeee :)

I'll going to KK this night. Ouhhh yeahhh \m/ Gonna enjoy there. And lusa akan balik pergi Kuching sudah. Hehehe. Cepatnyaa masa berlalu. 6 minggu macam 6 hari jaaaa. K, tipu yang teramat besar. HAHA. Nothing to do actually. I just miss this moment very much. He'll become my crush :'(



This picture credit to Oja's phone. Hehehe :) Okay kaa niii?

Ouhhh yeahh \m/ Saya sangat rindu masa ni. Time ni kami mahu berjalan tapi nda jadi sebab terjumpa Oja and Adeq. Heeee. Terus nda jadi kami jalan and bercerita di situ. Sebab time tu aku belum okay sangat dengan Ojaa. Jadi Salur cakap mahu buat aku rapat balik dengan Ojaaa. Lepas tu kami dua ambil handphone Oja lalu ambil gambar. Hahaha. Ini lahhh hasil nyaa. Banyak lagi tapi yang ini sudah di combine. Jadi senang upload, takpayah upload one by one lagi. Teheeeeee :D I really really really really LOVEEEEEEEEEEEE this pictureeee! 



One moreeeeeeeeeeee ♥ Salur , Me , Adeq and Ojaaa :D 

Saya sangat merindui mereka semua :( Gambar Juma takda baru-baru nii. Jadi nda dapat upload. Ohh yaaa! Ada lagi satu gambar yang aku balik-balik mahu upload tapi nda jadi. Anddd! Thissssss!



Gambar ni masa raya haji hari tuu. Baru terupload sekarang. Hehehehe :) 


Dear Shayrul, jaga diri di sana. Semoga tenang di sana. Berharap kau sentiasa aman di sana. Jarang sudah kita contact kan? Boleh di kira kan? Hehehee. Nda palaaa. In Shaa Allah kalau ada jodoh ada jugaa tuu. HAHA. *fake laugh* No one will know our problem right? Sebab dua-dua tapuk cerita. Sebab kau jaa yang boleh faham benda nii. Semoga kau ada tournament Kuching. Boleh aku jumpa kauu. Hehehe. *miang!* Belajar bagus-bagus kayyy? Ada hikmah di sebalik semua nii. Jangan lupa ubat tangan and kaki mu yang sudah luka tu gara-gara kerja ku. Soryyyy for all my mistakes. Kalau ada cerita bagitau aku jugaaa. Teheeeee. God bless you. Salam sayanggggggggggggg. ILOVEYOU 


Older Post | Newer Post