Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

MEMORIES ♥
Thursday, November 29, 2012 | 5:31 PM | 0 comments

Assalamualaikum and eveninggggg peopleeeeeeeeeeeee :)


Early in the morning I decided to update new entry. Ouhhh yeahhhh \m/ Nothing to do in this house actually. Cuba busy kan diri dengan benda-benda bodoh begini supaya dapat lupa apa yang jadi.  Padahal sikit pun nda dapat lupa. *hantak kepala* Ergghhh, jiwa kacau sudah aku nii sampai nda tau apa mau di taip. Mana patung-patung sudah aku. Hilang sudah ceria diri ku yang dulu. Kekuatan pun hilang. Boleh jadi gila kalau begini terus nii. *tampar laptop* HAHAHA.




Sila lihat gambar di atas. Ouhh yeahh \m/ Can I have one? Hmmm, I guess I can't. Susahnyaa hidup di dunia nii. Ada jaa pasang surut nya kan? Kadang-kadang jika kita sudah bahagia, mesti tiba-tiba kesusahan akan datang kepada kita. Hidup tak selalu nya indah. Kenapa susah betul mahu dapat kebahagiaan yang pasti? Sakit nyaa ku rasa. Dugaam mu sangat dan terlalu berat ya Allah. Tapi mungkin ini yang boleh buat dia bahagia. Aku hilang dia, aku hilang kebahagiaan ku yang dulu kala. Aku hilang semua nya :'( Penat aku buat fake smile depan orang ni. Pura-pura bahagia, penat okayyy. Hmmm. Sukar diluah dengan kata-kata, hanya boleh di taip jaa. HAHAHAHA. Penyakit gila sudah datang. Aduhh, sukar diramal hidup ni -.- Cehh, sandi mood tulis entry ni, siap dengar lagu OST Dalam Hati Ada Taman lagi by Marsha and Randy. Bila aku boleh rasa kebahagiaan yang betul-betul pasti? In Shaa Allah, janji Allah itu pasti dan manis. Tunggu dengan sabar dan terima semua nya dengan redha :)




Dear Shayrul, be strong. Everything gonna be fine. Never think about me. I know you will know which is the best for you. Mungkin ini permulaan untuk kau cari kebahagiaan. Aku selalu bagi rosak kebahagiaan kau. Memang ini benda paling sukar untuk diterjemah, tapi kalau ini sudah takdir nyaa, aku tak dapat tolak apa yang sudah jadi. Doakan aku dapat kekuatan yang aku mahu. Ingat semua kenangan kita. Ngeeee. Takda sudah orang bukakan aku pintu lepas nii. Aku akan sentiasa rindu kau :* Dan aku akan pegang semua janji ku yang pernah aku cakap dengan kau. Kau banyak ubah akuu, Hehehehe. Tak pernah sudah aku memaki kan? Hewhewwwww :D K laaa, malam ni aku buat entry baru untuk kau semua nyaa. HAHA. Salam sayanggggg :) ILOVEYOU 






Older Post | Newer Post