Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

Good bye Memories :')
Wednesday, December 26, 2012 | 10:07 AM | 0 comments


Assalamualaikum and morning peopleeeeeeee ~



How are you all? I really really really miss you their. Setelah sekian lama aku biarkan engkau dan akhirnya aku kembali. Tapi mungkin hanya untuk seketika. Ini pun update guna handphone ja. Huhuhu. Sebab takda kerja lah tangan bergatalan pergi update blog. Actually I also did not know what I want to say. Maybe I can just story a little bit of my life right now. I repeat, ONLY MAYBE. HAHAHA :D


And yeah. Seperti tajuk di atas, mungkin aku TERPAKSA melupakan memori silam aku yang aku telah bina selama 9 bulan ini. Mungkin ini penghujung buat kami berdua. And siapa tahu kan? Manusia hanya boleh menrancang dan hanya Allah dapat menentukannya. Mungkin benda ni sulit untuk di terima pada awal nya tapi kita tidak akan tahu apa yang bakal terjadi pada pengakhiran cerita ini. Memang sulit aku terima benda ni. Tapi sebenarnya aku pun nda faham apa yang terjadi dengan kita sampai kita begini. Mungkin kebahagiaan mu ada dengan orang lain. Siapa tahu kan. Aku hanya mungkin hanya mampu tersenyum melihat kegembiraan mu dengan orang lain walaupun akan ku sambut sekali dengan linangan air mata. This life was so complicated. *wipe tears*


Aku sangat-sangat sayang kau. Belajar bagus-bagus. Jangan putus asa. Jangan jadi lemah macam aku. Hmmmmm.


'Ya Allah, jika betul dia adalah jodoh ku. Maka SATUKAN lah hati kami ya Allah. Tetapi jika dia bukan jodoh ku. Jauhi lah hati nya dari hati ku. Demi kebahagiaan nya ya Allah.' Doa ini sering ku amalkan. Tapi sampai sekarang it's too hard to forget him. Memang perkataan BREAK belum muncul dari mulut, tapi semua ni boleh dilihat dengan mata kasar. Aku hanya mampi berdoa :'(






Dear Shayrul, simpan gambar kita yang first dengan last ni ya. Kenangan ni, gambar kita yang first and last setelah 9 bulan kita couple. Gambar yang di tepi tu aku mahu delete gambar mu. Tapi nda dapat sebab aku online guna hp jaa. Jaga diri yaa sayangggg :* Treat your future well. Terlalu banyak kenangan ku dengan kau sampai susah mahu di buang. Sampaikan salam ku dengan dia ya. Sorry banyak-banyak okayyyy? Kalau aku datang Bintulu aku akan bagitahu kau. Sebab aku terjumpa tiket murah tadi rul. RM 59 ONLYYY!! Kau spen aku tiket kan? Kau sudah janji tu. Huhuhuhu. Aby, jaga diri ya. Jangan pernah mengalah dan menyerah. Kita kuat. 




Older Post | Newer Post