Filzah.
Navigation
About Affies Tagboard Post

my teachers (:
Monday, February 6, 2012 | 1:29 PM | 0 comments

Peace be upon to you all :h:


:30: ne la teachers at my old school. i am longging for them :face23:

banyak benda yang aku belajar since stay di hostel. ingat lagi masa form 1, sikit2 nak balik rumah. asyik2 homesick. biasa laaa, tak biasa lagi nak tinggal kat hostel. naik form 2, perangai dah berubah. dah tak macam dulu dah. tuptaptuptap, dah form 5 dah pun and still sekolah kat sana and ambil SPM kat sana juga. but now, stay kat rumah untuk menambah lemak and menghabiskan beras kat rumah :11:

guru juga merupakan salah seorang insan yang terpenting dalam hidup kita. i love all of my teachers :h: they taught to me all about life, always there when i need, never feel bored to teach me and become a good girl now. teachers like candle, always there to make us bright. when they scold us, that show they care about us. guru adalah salah seorang daripada mereka yang telah mengubah hidup saya.

:n: I LOVE YOU TEACHERS :n:

Labels:


Older Post | Newer Post